Julien Batenstornooi bedankt!
Gisteren ging het Julien Batenstornooi door te Jef Mermansstadion. We willen alle medewerkers, vrijwilligers, ploegen, spelers, ouders bedanken die er een mooie en geslaagde editie van hebben gemaakt.
Ook een dikke pluim voor de bovenbouwspelers die als scheidsrechter de wedstrijden in goede banen hebben geleid
#bedanktAttractieverhuur Jumpy![]()








Meer City Pirates Nieuwtjes
02/03/2026
4GEN verliest 0-1 tegen K. Wijnegem VC B
08/02/2026
FC Merksem laat 4GEN kansloos
09/03/2026
Dames winnen met 2-1 van Vremde
23/02/2026
Dames verliezen 1 – 9 tegen SV Noorse
02/05/2026
Tot volgend seizoen!
05/05/2026
Van Piraat naar Prof!
02/05/2026
Ex-Piraten spelen zich in de kijker!
14/04/2026

























