Dames winnen met 6-4!
Onze eerste ploeg dames won afgelopen zaterdag met 6-4 van Volh Wintam.
De Piraten begonnen sterk en kwamen op 1-0 via Lafahmi Roumaysae in minuut 7. Nog geen 10 minuten later kwam Wintam op gelijke hoogte. Stephanie De Cauwer scoorde de 1-1. Op het halfuur kwam City Pirates terug op voorsprong. Het werd 2-1 via kapitein Shanti Jones. Echter, ook nu weer konden onze dames niet lang genieten van de voorsprong. Een minuut later scoorde namelijk Smet Morgan de 2-2. Toch gingen onze dames met een voorsprong gaan rusten. Wederom Lafahmi Roumaysae scoorde 3-2!
In de 2de helft was het even schrikken toen Wintam in minuut 53 en 55 scoorde. Erop en erover via respectievelijk Smel en De Cauwer: 3-4! Toen vonden onze Pirates het welletjes: via Jones (64), Van Bunderen (72) en Bachar (79) werd het 6-4!
Zo starten onze dames met een 6 op 6!
Vrijdag 11 februari spelen ze op het veld van Noorse.
Meer City Pirates Nieuwtjes
09/03/2026
Dames winnen met 2-1 van Vremde
23/02/2026
Dames verliezen 1 – 9 tegen SV Noorse
02/03/2026
4GEN verliest 0-1 tegen K. Wijnegem VC B
08/02/2026
FC Merksem laat 4GEN kansloos
09/03/2026
Dames winnen met 2-1 van Vremde
23/02/2026
Dames verliezen 1 – 9 tegen SV Noorse
02/05/2026
Tot volgend seizoen!
05/05/2026
Van Piraat naar Prof!
02/05/2026
Ex-Piraten spelen zich in de kijker!
14/04/2026





















