City Pirates – De Kempen: 1-2
City Pirates verloor vanavond met 1-2 van De Kempen. Bij een 1-0 stand viel onze kapitein Joy Van Den Bogerd uit met een zware blessure. Uiteindelijk werd het nog 1-2, maar dit is momenteel minder van belang. We hopen vooral dat Joy vlot herstelt.
Zaterdag volgt de confrontatie met Onhaye in de Croky Cup thuis om 20u. Piraten op Post!
Meer City Pirates Nieuwtjes
02/05/2026
Tot volgend seizoen!
02/03/2026
4GEN verliest 0-1 tegen K. Wijnegem VC B
08/02/2026
FC Merksem laat 4GEN kansloos
09/03/2026
Dames winnen met 2-1 van Vremde
23/02/2026
Dames verliezen 1 – 9 tegen SV Noorse
02/05/2026
Tot volgend seizoen!
05/05/2026
Van Piraat naar Prof!
02/05/2026
Ex-Piraten spelen zich in de kijker!
14/04/2026





















