Emil Abaz blijft de Pirates trouw: contract verlengd
Goed nieuws voor de Piratenfamilie! Emil Abaz blijft ook de komende seizoenen onderdeel van City Pirates. De aanvaller heeft zijn contract verlengd voor twee seizoenen en kiest voor continuïteit bij de club.
De City Pirates zijn blij dat Emil Abaz zijn carrière verder bij de club wil voortzetten en kijken uit naar zijn bijdrage in de komende wedstrijden en seizoenen.
Volg ons op Instagram voor updates Lees hier meer artikels!

Meer City Pirates Nieuwtjes
02/03/2026
4GEN verliest 0-1 tegen K. Wijnegem VC B
08/02/2026
FC Merksem laat 4GEN kansloos
09/03/2026
Dames winnen met 2-1 van Vremde
23/02/2026
Dames verliezen 1 – 9 tegen SV Noorse
02/05/2026
Tot volgend seizoen!
05/05/2026
Van Piraat naar Prof!
02/05/2026
Ex-Piraten spelen zich in de kijker!
14/04/2026





















