Bedankt Wendy en penelope
Deze week sloten Penelope en
Wendy
hun hoofdstuk bij City Pirates af. Twee toppers die gemist zullen worden in de club.
Penelope was gestart op Linkeroever, maar koos na een jaar voor het office management van de club. Wendy had reeds vele jaren als vrijwilliger op de teller, en besloot ook om voor de club te werken op vlak van office management.
We zijn enorm dankbaar voor wat ze voor ons, de club en de jongeren hebben betekend. Ze gaven zich 100% voor het project en ook al staan ze misschien minder in de spotlight, zonder hen zouden we niet staan waar we nu staan.
We wensen hen alle succes in hun verdere carrière en natuurlijk Once A Pirate, Always A Pirate! 


Meer City Pirates Nieuwtjes
02/03/2026
4GEN verliest 0-1 tegen K. Wijnegem VC B
08/02/2026
FC Merksem laat 4GEN kansloos
09/03/2026
Dames winnen met 2-1 van Vremde
23/02/2026
Dames verliezen 1 – 9 tegen SV Noorse
02/05/2026
Tot volgend seizoen!
05/05/2026
Van Piraat naar Prof!
02/05/2026
Ex-Piraten spelen zich in de kijker!
14/04/2026





















